top of page

דלתות איכות במחירי תחרות

דלתות מלוות אותנו בכל אשר נלך; בכניסה למבנים, בתים פרטיים או בנייני משרדים, וגם בתוך המבנים עצמם כשמדובר במשרדים למשל. תפקידן הוא לקבל את פנינו בהגיענו למחוז חפצנו, לתת לנו מושג על אופי המקום, ולדווח על מיקומם של חדרים מסוימים ומשרדים בתוך המבנה. הן מפרידות בין פנים לחוץ, בין חללים, וכמובן מעניקות תחושת ביטחון ופרטיות לבני האדם.

דלתות בכל מקום!

מכירים את הסרטים על ימים עברו, נניח בתקופת המלוכה באנגליה – בסרטים הללו הוצגו מידי פעם פריימים המראים דלתות עצומות ומפוארות? לא בכדי, הרי הדלתות נועדו כדי להיראות. הן מעידות על אופי המקום, מעבירות מסר שבעל המקום מבקש להפיץ, ועוד. עם הזמן הסטנדרטים עלו, וכעת ישנן דרישות נוספות מהדלתות – הן בפנים והן בחוץ. הטכנולוגיה המפותחת חדרה גם לעולמן של הדלתות, וכעת נוכל לרכוש את הדלתות החדשות שלנו בהתאם לדרישותינו:

· דלתות פנים מעוצבות

· דלתות אקוסטיות

· דלתות עמידות בפני מים

· דלתות עמידות בפני שריטות


ליהנות מכל העולמות עם הדלתות של The Doors

בשעה טובה החלטתם שהגיע הזמן לשפץ מעט את הבית או המשרד, ולרענן את האווירה. לא משנה לאיזה כיוון עיצובי תלכו, תהיו חייבים להתאים את הדלתות שלכם לעיצוב הנבחר. זאת, מכיוון שהדלתות כבר מזמן לא רק מבצעות את תפקידן, אלא הרבה מעבר לכך.

הדלתות של The Doors מיוצרות באחריות סביבתית מלאה, תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. המותגים שלנו, על כל הגוונים, הטקסטורות, הצבעים והגדלים, יתאימו לכל מבנה ולכל כיס. אנו מזמינים אתכם לבקר באחד מסניפנו, להתרשם מקרוב מהדלתות הנפלאות שלנו ולבחור לעצמכם את הדלתות הבאות שלכם. בואו להתקדם לעולם של נוחות ואיכות, איתנו , עם הדלתות

bottom of page