top of page

דלתות כניסה במבצע

לאחר שנים רבות בביתכם הנוכחי, החלטתם שהגיע הזמן להתחדש. לא משנה מאיזו סיבה; הדלת התיישנה, נפגעה, או סתם בא לכם לרענן את האווירה בבית – אתם ודאי יודעים שדלתות הן עניין שעלול להיות לא זול בכלל. זה הזמן להתחיל לחפש דלתות חוץ במבצע ואם אפשר לחסוך לעצמכם את החיפושים, אפילו יותר טוב! לחברת The Doors שלושה סניפים בנקודות מרכזיות בארץ, שם מחכות לכם דלתות בסגנונות מגוונים. תהיו בטוחים שתוכלו למצוא בדיוק את מה שאתם מחפשים, והמחיר? להיט!

כיצד תדעו היכן כדאי יותר לרכוש דלתות חוץ במבצע

מבצעים יהיו בכל מקום. כל חברה שמכבדת את עצמה תצא במבצעים מידי פעם, איך כיצד באמת תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים דלתות חוץ במבצע שלא רק משתלם מבחינת המחיר, אלא גם מבחינת האיכות?

· איזון בין מחיר לאיכות – חברת The Doors שמה לה למטרה לספק ללקוחותיה דלתות חוץ ופנים במחירים נוחים, ובאיכות ברמה הגבוהה ביותר.

· יחס אישי לכל לקוח – עוד לפני הקנייה, בעל מקצוע המתמחה בדלתות יעניק לכם הסברים על סוגי הדלתות וכיצד כל אחת מהן תוכל להועיל לכם.

· שירות לקוחות – לחברה שירות לקוחות בשתי מחלקות; מחלקה אחת עוסקת בשוק הפרטי והשנייה בשוק הקבלני. כל לקוח מגיע משוק אחר ומשום כך, צרכיו ודרישותיו יהיו שונים בתכלית. על מנת להעניק לכלל לקוחותינו את השירות הטוב ביותר במאת האחוזים, הפרדנו את שירות הלקוחות שלנו לשתי מחלקות נפרדות ומקצועיות.

· ייצור מקצועי – הדלתות שלנו מיוצרות תחת תקני בקרת האיכות הבינלאומיים: ISO 9001-2015, וכן ISO 14,000 ומותאמות לתקן הישראלי בהגיען לנמלי ישראל.

דלתות חוץ במבצע – קנייה בטוחה במחיר משתלם

אם אתם עדיין קוראים שורות אלו, ודאי הצלחנו לשכנע אתכם לבחור בנו ובדלתות שלנו. נהדר! כעת כל שנותר לעשות, זה רק להגיע לאחד מסניפנו, או להציץ בקטלוג באתר שלנו ולבחור אחד מהמוצרים האיכותיים שלנו, לשדרוג איכות חייכם במהירות.

bottom of page