top of page

בחירת דלתות פנים לבית

מזל טוב! בשעה טובה, אתם עוברים לבית החדש שלכם וכעת הגיע שלב בחירת דלתות פנים לביתכם. בעבר הרחוק הסתכם תפקידן של דלתות אלו בהפרדה בין חללי הבית בלבד. עם הזמן הפכו הדלתות הללו לפריטים דקורטיביים לכל דבר, המשלימים את העיצוב הכולל של החלל בו הן ממוקמות. האפשרויות הן רבות; פטנטים טכנולוגיים לעמידות ובידוד בפני מפגעים, רעשים ומים, דלתות הזזה, חומרי גלם חדשים ועוד.

בחירת דלתות פנים לביתנו

באופן טבעי, המגוון הרחב עלול להיות מעט מבלבל עבור הצרכנים. על מנת לנסות ולמנוע את הבלבול, רצוי לעקוב אחר מספר דגשים בבחירת דלתות פנים בין אם מדובר בבית הפרטי שלנו, במקום העבודה, ואפילו במשרד:

· סוגים רבים של דלתות – עד היום היינו רגילים להיתקל בדלתות שכולנו מכירים – דלתות הכנף. כיום רבים מגלים את הפוטנציאל הרב שבהתקנת דווקא, דלתות הזזה. ההבדל הוא שדלתות ההזזה תופסות מעט מאוד מקום מכיוון שהן נעלמות לתוך הקיר, ואילו דלתות הכנף נפתחות לתוך המרחב.

· ציפוי וחומר גלם– למינטו איטלקי, צבע, או גימור מיוחד אחר – האפשרויות הן רבות וכל שנשאר ללקוח הוא רק לבחור את חומר הגלם והציפוי האהובים עליו.

· דלת מתקדמת – הטכנולוגיה הגיעה גם לתחום הדלתות, וכעת ניתן לרכוש דלתות עמידות בפני מים, מבודדות רעש ועוד.

· עיצוב מושלם – כעת, לאחר שהבנתם בדיוק מהן הדרישות שלכם מדלתות הפנים החדשות שלכם, כל שנותר הוא לבחור את העיצוב. הקפידו להתאים את הדלתות שתבחרו לעיצוב הקיים בבית, על מנת לשמור על ההרמוניה העיצובית.

מתאהבים כפליים בדלתות של הדלתות

הסניפים של The Doors פרוסים ברחבי הארץ בשלושה מוקדים, שם מחכים לכם צוות המומחים שלנו שישמחו לייעץ לכם וללוות אתכם בתהליך התאמת הדלתות המושלמות ביותר עבורכם ועבור הצרכים שלכם. אנו מייבאים ומשווקים דלתות באיכות גבוהה ובמגוון עיצובים ואפשרויות, כך שכל אחד יוכל למצוא את הדלת המתאימה ביותר עבורו. צרו עמנו קשר עוד היום, או פשוט – בואו לבקר באחד מסניפנו.

bottom of page